Sista dagen i smålandet.

5
Idag är det söndag och rätt segt här i huset. Vi ska åkahem idag. Men åker framåt kvällen eftersom det blev rätt mycket för vissa igår, så att inte någon alkohol sitter i, det vore kanske inte så bra. Så kommer äta lunch här och fika, sedan börja dra oss hemmåt igen. Ska bli skönt att sova i egna sängen inatt, vill jag lova.

Gårdagen blev helt okej Somvanligt åt man för mycket påskmat så det stog en upp i halsen. Blev även som jag sa, lite fyllon här uppe. Men alltid lika trevligt. Gjorde dendär irish coffé som jag berättade om, den var skit god iallafall..

Nej, imorgon kommer jag sitta hela dagen med min uppsats. Jag kommer nog vara hemma på tisdagen också för att hinna skriva klart den. Det går inte alls bra. Har lagt ner sjukt mycket timmar på dendär uppsatsen ohc har skrivit en fuckin sida. Det är helt sjukt alltså. men, men...

Saknar mitt Uppsala lite. är på värdens party humör, men det får vänta tills ihelgen. Då vill jag partaya, hoppas någon vill göra det med mig. (Johanna...?)

Nä, ska väll goffa i miglite av det sista godiset tänkte jag.

Puss sötnosar

Kommentarer
Postat av: johanna

ja självklart partaaaj

2009-04-12 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0