paus

6
Okej, såg att min senaste inlägg kom upp för 5 timmar och tjugo minuter sedan. Alltså har jag suttit och slitit med uppsatsen så länge. Jo ni, har faktiskt skrivit två sidor på ämnesbehandlingen. Så det går väll frammåt. Shit, nu när jag skrev det är det kanske inte så mycket som jag trodde det var. Jaja, jag har lite i bakfickan så de blir bättre snart. Det var väll max 5 sidor va? Kan nog knåpa ihop 4 om jag har tur. Kruxet är bara hur jag ska skriva i avslutnade diskution. Hur kan man reflektera över det jag skriver om? Det är svårt...

Nej, kände jag behövde en paus bara. Helt onödigt inlägg men iallafall...

Btw, om någon känner för det kom hit och ge mig massage min nacke behöver det väldigt mycket...

JAG ÄR SUGEN SÅ JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, måste också tillägga att fyfan vilken underhållning man kan hitta på t.ex. facebook. Shit, kill-fjortisar är nog det pinsammaste som finns. Jag dör av skratt, men sedan skämms man lite, åt deras vägnar. Asså, de är sjukt, jag har tänkt på det ett tag. Seriöst, killar ni är inte coola. Haha, det blit bara patetiskt. Eller, för fjortis-tjejer kanske det är coolt iofs, så om man är intresserad av det så keep up. Men om man vill ha lite mer mognare, normala tjejer. Så skippa detdär. 18 år är för gammalt fär sådant beteende. Sådär håller knappt mig 16-åriga lillebror på.

Haha, sorry men kände att jag behövde få ur mig lite åsikter bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0