PÅSK

Sitter här med lockat hår och känner mig som en lite flicka, haha. Har korkskruvar i hela håret så blev lite baby-doll feeling.
Idag är det ju påskafton så då kommer hela härket hit på påsklunch och hela midevitten. Det blir ägg, kötbullar. prinskorv, jansson, omelett och allt som hör till. Det kommer även bli många fyllon här i eftermiddag tror jag. Med tanke på hur min släkt är, lätt små-alkoholister så får vi se hur det tyr sig senare. Förhoppningsvis kanske de bjuder mer till mig då? Vi får väll se. Mamma och moster ska köra en repris från förra året då de shottade likör 43 med mjölk. Vi får se om duken blir lika fläckig iår. Själv ska jag försöka smöra till mig en äggtoddy och smaka på det, har aldrig gjort det. Sedan blir det väll lite snapsar och annat smått och gott i guess.

Nej, nu kommer väll kosinerna snart så ska pudra näsan lite och sociala mig med resten av härket som är här!

Glad Påsk på er!!

Saknar min älsklings flicka<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0