Packat & Klart!

Sådär, har precis pakat det mesta jag kan. Kläder, smycken och lite annat smått och gott. Har även hjälp kära mor att packa! Fast om vanligt när vi ska åka iväg så är det total kaos. Mamma tar med sig för mycket, Markus tar med sig 100 par strumpor och det är stress med att inte hinna med att raka sig, plocka ögonbryn eller fixa naglar. Shit, alltså ni skulle vara här hemma. Min familj är kaos ibland. Eller ofta... Skit samma, de är bäst ändå. Jag har iallafall bestämmt mig för att måla naglar och raka mig där nere vilket jag tyckte mamma också skulle göra, så det hoppas jag hon tar till sig. Kommer ha tid med det imorgon eller torsdag då det är bastu-time. Kan man ha ett litet "mini-spa" istället. Mysigt.

Just nu sitter jag och glor på innebandy, AIK-Storvreta och Balrog-Warberg går samtidigt och de visar den sitsnämnda på tv, tråkigt att inte se Storvreta alltså. Men sist jag kollade stod det 2-2 i den matchen. I den machen på tv står det 6-5 till Warberg. Usch, jag hejar på Balrog. Kul för er att läsa om innebandy, vet att ingen av er är intresserad, men det är jag så jag skiter i tyvärr.

Ska ta mig en dusch snart också och sedan försöka komma i säng tidigt ikväll, med tanke på mina få timmars sömn jag fick inatt. Måste vara psykiskt stark inför mitt mission. Tur att det är påsk och att det finns godis. Det gär tur det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0