Överum

3
Halloj! Idag var jag, Markus och pappa till Överum och hälsade på farmor. Jag är duktig, jag körde faktiskt. Så det blev en bit fram och tillbaka, rätt skoj faktiskt. Känner mig taggad för att ta körkortet. Vi fick farmors goda mat, köttfärslimpa, potatis och sås. Vi åkte även till Farfars minneslund och hälsade på, la blommor och sådär. Har inte varit där på jättelänge så det var trevligt. Fikade sedan lite hos farmor för att åka hem igen.
Här var det varmt och skönt när vi kom så satte oss ute med en breezer och Veckrevyn, riktigt härligt.

Snart ska vi äta porterstek, så jävla gott så det inte är klokt! Sedan kollade jag och mamma i en mat-tidning så vi ska försöka oss på att göra en irish-coffé special också! ´Blir nog trevligt!

Just det, igår var vi ju i stan. Jag fick ett par nya skor av mamma, ett par Björn Borg skor på rea! Sedan också köpte jag den skönaste BH:n jag har provat i hela mitt liv. Äntligen hittade jag en i rätt strl, den va inte så snygg men skön och billig iallfall..

Nej, hare bra sönosar!

Farmors citat: "Kärleken är beständig, det är bara föremålen som växlar".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0