Milano!!!

Tihi, sitter och pratar med Jannelucas, stackarn fick också reda på idag att jag inte ska bo där. Han säger att han vill att jag ska det. Han avslöjade iallafall att vi ska till Venedig (JIPPIE) och det ska bli så jävla kul. vi bestämde också idag på Italienska om att gå på fotbollsmatchen Inter-Lazio.... Yes, jag skrev upp mig, det är liksom inget att tänka på. Så äre, kommer bli jävligt häftigt. Kul va att för tjejer kostar det typ 25 euro, medan för killar typ 35 euro. HAHA, säger jag bara...

Tänk er, om en vecka imorgon så är jag i Milano. I ett 28 graders Milano. Och jag ska shoppa, till Venedig och åka gondol, titta på fotboll, träffa massa nya italienare, lära mig mer av språket, gå upp hundra kilo och ha the time of my llife.

JAG VILL ÅKA NU!

Kommentarer
Postat av: pau

jannelucas HHA jag dör :')

2009-04-23 @ 16:34:45
URL: http://paulinanathali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0