Måndagens bravader

Kom nyss hem till Safi faktiskt, gårdagen visade sig vara ett stort äventyr!
Började med att jag mötte upp Johanna på stationen och sedan Serri, Pau och några till. Vi åkte tillsammans till Sävja där festen var. Helt ovetande om var vi skulle sova. Fick också reda på att man inte fick ha med sig dricka in på festen, men vi smusslade lite i min väska och gömde resten av drickan i påsen i skogen á la fjortis style, men vad ska man göra? Inne i lokalen var det dött, men kom gång efter ett tag. Though visade det sig vara värsta fjortisfesten och massa äckelfolk. Men även massa roliga människor också.. Vi gjorde det till det bästa vvi kunde och dansade och hade skoj, sprang iväg i skogen och smusslade. Smusslade under borden i lokalen osv. Vid halv tolv kom polisen och festen sdtängde ner. Alla v¨åra sovpplatser försvann och de va smått panik. Typ hela festen gick till bussen och sista bussen åkte förbi oss = Alla blev arga. Men inga sura miner iallafall, jag Johanna, Abir och Sammy försökte vara smart och gå till en tidigare busshållsplats för att vara säkra på att hinna med extrabussen. När vi gått en stund så ser vi 5:an komma. VI SPRANG FÖR LIVET! Shit, jag dog. Men vi hann med bussen och hittade Manne på bussen, en skön kille som vi skulle få sova hos, tillsammans med Rami som vi träffade i fredags. Så han berättade att vi var tvugna att springa från statrion till Stora torget för att hinna.l Sprang gjorde vi igen och vi dog igen., När vi kom fram till bussen hade den åkt. Vad göra nu? Vi försökte flörta med taxis men gick inte bra. Såg 20:an och sprang dit, vi hann. Jag, Manne, Johanna och en annan kille. Vi åkte till Sunnersta och gick därifrån till östra gottsunda där Manne bor.
Resten av kvällen satt vi på Mannes rum och chillade. Har nog inte skrattat så mycket på länge! Fett roliga killar. Vi tittade också på Sceary Movie. Somnade imorse vid kanske sex. Vaknade sedan åtta för Rami skulle gå, jag och Johanna gick ut och tog frisk luft. Gick sedan upp igen och sov till tryp halv elva. Sedan gick vi hit.

Nu gör Safis syster pannkakor till oss, mumms. Ska hem typ två och börja packa inför västerviks resan,,,

Imorgon börjar också mitt förbud. Önska mig lycka till!

PUSS



(Bilden på Johanna härmar hon mig.. Är vi lika?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0