Lite sammanfattning då

Shit, sorry för den dåliga uppdateringen folkens, men skolans plugg tog upp all min tid förra veckan. Hade inte tid till mycket annat än att just, plugga...
Ni har väll inte missat speciellet mycket ändå tror jag, nog inte. Projektarbetes papper är inne, jobba med Safi & Johanna med ämnet "dieter" Vi ska komma på en egen, och prova en annan, samt träna och göra en broshyr. Så det blir skoj.

Helgen var väll helt okej faktiskt. Fredags efter skolan va jag med Safi & Johanna. Sedan hemma hade pappat grillat lamm och fläskfilé. Han va värsta satsik, gjorde rostade palsternackor och palsternackspuré som var askalas. Sedan en sås på creme fraisch (vet itne stavning) och chvréost, limeaioli och någon sås med smak av fetaost och soltorkadetomat. De va dunder iallafall. Och till efterrätt hade han köpt tiramisu. De va skitgott!

Lördagen träffade jag Jojo på stan, vi handlade lite inför Milano redan (JAAA). Kvällen var vi först i g-sunda och gjorde mission. Efter det drog jag och Johanna till några kompisar. Kollade på ufc och lärde mig om den sporten. Helt sjuka grejer detdär, man får slåss och sparkas hur mycket man vill typ.. Sjukt säger jag bara...

Idag vaknade jag bredvid min älskling och hade fått ett sms från okänd människa "Jag är en sopptipp". Jaa, så kan man ju också skriva...? Irriterande också att personen vägrar säga vem.. Men men... Var på Johannas dans idag, sedan chillade vi och dansade igen.. Åkte hem och kollade nyss på Am. best dancecrew!

Jag tänkte packa idag, men är så jävla trött. Bättre att jag gör imorgon när jag är vid sinnets fulla bruk haha. För tänk, imorgon sedan åker vi, till Milano... MILANO FUCKERS! HAHAHAHA!

Nää, ska krypa till kojs..
Hejsvejs sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0