Lite roligare läsning

Oh, kanske ska berätta vad jag gjorde i stan idag?
Åkte in och köpte lite nödvändigheter som sminkborttagning och foundation. Sedan gick jag i min speciella skola, som jag hoppas ska lära mig någonting av. Efter det träffade jag min älskade Johanna, som jag inte träffat på en vecka (!!) I have misses you baby! Så det var skönt, nu får hon stå ut med mig tils hon åker iväg på kryssning, stackarn...

Nej, åkte sedan hem och fick panikångest över denna skit uppsatsen. Tur som jag har var pappa skitsnäll och hjälpte mig så lite struktur på det hela och intalade mig att "Det är bra nog". Det är så jag måste försöka tänka, Mrs Prestationsprinsessa.

Nej, men seriöst denhär uppsatsen fuckade mitt liv värre än samuppsatsen. Faktiskt! Men men, är nästan klar. Ska bara knyta ihop avslutningen, men det gör jag imorgon för att om jag skriver nu kommer det bara bli massa blaja för jag är så trött. Så går upp skapligt imorgon och skriver klart allting. Som sagt, hoppar min engelska och åker in till italienskan. Sedan historia då ska jag bara lämna uppsats, sedan slutar vi. Då ska jag hem igen och skriva om sam uppsatsen och göra ett försök till att få MVG på den. Sedan plugga matte också. Fyfan, skolan är inte latch just nu!

Nu ska jag äta någonting och krypa ner, testa lite nya tips om sömnen och hoppas att jag somnar innan 3!


Simply the best <3

Kommentarer
Postat av: Paula

vad för tips :O tell me !!

2009-04-16 @ 10:54:59
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0