JUST DET!

Haha, de måste jag ju berätta iallafall....

Jag hade fått mail idag från McDonalds för det var ju idag de skulle meddela alla om hur det gick. Och jag fick komma på en 2:A intervju (!!!). Det hade jag aldrig trott! Mitt hopp släcktes vid "Har du kvitto" skämmiga situationen, haha.
Nej, så 9:e maj kvart i fem ska jag på min intervju, så håll tummarna för mig då! Hoppas det går vägen. Jag hoppas, för måste ha jobb...

En anna sak om jobb då, Johanna-banana har möjligtvis fixat jobb till mig och Safi! Så därför är hon världens bästa!!! Det är ett jobb på valdagen till Europavalet, den 7 juni (Glöm ej rösta ni som är 18). Så ska sitta från 06.00-00.00 och räkna röster. De blir allt en upplevelse. Nej, men hoppas verkligen jag får jobbet, man fick ju typ 1800 vilket är bra för  1 dag. Så förhoppningsvis!

Nej, nu ska jag vidare...
till sängen alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0