Jobb möjlighet på Donken!

Just det, glömde berätta...
I måndags så sökte jag lite jobb, bl.a. på McDonalds, Max och Burger King (I know... Men de är typ bara där man kan få jobb) Iallafall så hade jag fått svar från McDonalds idag, så på söndag ska jag dit på en jobb intervju. Eller de har intervjuerna på Hotel Linné.

Jag är skitglad. Okej, jag har inte fått jobbet, men ändå en intervju är ett steg närmre. Så jag hoppas verkligen jag kan göra ett bra 1:a intryck. Kommer vara sjukt nervös, men behöver verkligen ett jobb nu alltså. Speciellt till sommare, då det händer en del skoj. Plus spara till nästa sommar för då ska jag utomlands, jag skiter i.

Nä, ville bara berätta om min glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0