Japp, och det sexigaste som finns är....

SHAAAJT!!!
Jag gör lite uppsats och tog en paus, skulle lyssna på Chris Brown-take you down. Så hittade jag typ 2 killar som dansade till den låte. Ouf, va sexigt. Alltså, damn. Haha, sedan hittade jag en massa lite för porriga killar som gjorde lapdance grejer och skit, men ändå. Det jag vill få poängterat är att killar som kan dansa är typ det SEXIGASTE som finns. Jag skojar inte, spelar ingen roll hur han ser ut eller någonting, om han dansa bra, då är det dunder. Nej, kom inte på ett särskilt bra ord där, men iallafall. Sjukt, så nu har jag ägnat typ 30 minuter till att sitta och dregla framför youtube och sexiga danskillar. Riktigt no-lifer. Skulle behöva ha en egen privat lap-daner-boy kanske? Nää...? Eller...? Iallafall då, en sista gång. Det sexigaste som finns i hela, hela världen, som ingenting annat slår är killar som kan dansa. Inte killar som dansar utan killar som kan dansa.

Haha, point taken?

Nu tillbaka till feminism och sådant tråkigt. Haha, lite motsägesefullt? Sitta och titta på sexiga, dansande killar när jag skriver om feminism. Eller, njae, kanske inte... Jag är ju ingen superfeminist så det får man föra då.

Tihiii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0