its saturday :D

Idag är det lördag ochhumöret är på topp även fast jag är lite trött. Vädret är fint och ikväll vankas det partaay med Johanna!

Innan på dagen idag ska jag ut på promenad med mamma i vädret, ska även duscha och försöka raka mina ben också. Hehe, kul att veta ellerhur? Sedan kommer johannanananation hit och vi ska fixa oss tillsammans. Vi har redan en bra tidsplan så vi inte ska behöva stressa, kaosa och springa till bussen. Hoppas den håller...

Nej, ska klä på mig lite anständigt.

See yaa ! ;)


This is my beloved RACKARN! Tack gode gud för italienska bamser kinderägg ( påskägg i choklad)

Kommentarer
Postat av: Safi

RACKARN <3

2009-04-04 @ 22:10:20
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0