Home sweet home

Äntligen hemma!
Hemvägen var lång idag... Åkte två från Västervik och kom fram runt halv åtta, så känner mig skapligt trött kan jag lova. Lyckades sova 1 timme i bilen iallafall. Köer från Söderköping till Salem ungefär, inte så långt men ändå drygt. Usch, att det ska vara så långt. Men aa, så äre. Är som sagt helt trött och orkar egentligen inte med släkt-fasonerna som pågår såhär länge. Det är verkligen skönt att komma hem till sitt eget rum, så man får lite privathet. Det behövs!

När vi kom hem tog jag och mamma lite vin för att slappna av. Nu ligger jag i mitt rum, tittar på Americas Best Dance Crew och chillar. De är sjukt hur duktiga dessa crews är, jag vill också kunna dansa som de gör.. Gå in på MTV så finns det säkert klipp där, de är sjukt, på riktigt sjukt vissa grejer de gör. Härligt att se!

Såg att Johanna var taggad på partay ihelgen. Dunder. Vi får köra på lördag. För kom på att jag ska på SM-finalen på lördagen så kan ju inte festa fredag. Eller? Vi får se, jag krigar iallafall, haha.

Nej, nu börjar det. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0