Hallojsan ;)

Hej älsklingar!
Först och främst tänkte jag bara säga att jag kankse snart kommer byta blogg adress och en annan sak eller vad det nu heter. Byta till Devote iallafall, för det verkar vara mycket bättre. Så snart kanske det kommer en ny blogg, men lugn jag kommer skriva ner den så ni kan följa den då!

Jag orkar inte skriva allting om gårdagen nu, kanske imorgon. Kvällen var jävligt trevlig ialalfall. Jag & Johanna var ute i god tid, som aldrig förr. Kvällen spenderades hos Pau då och firade med Serri. Satt i köket, lärde känna nytt folk och rökte vattenpipa och drack goda drinkar.

Imorgon skriver jag kanske mer, plus bilder. Också, imorgon är det ny fest. Riktiga party brudar nu igen, som gamla tider älskling! <3

Nej, nu ska jag duscha. Dansen var en dödare idag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0