godmorrn ;)

God morgon!
Blev en sen natt för mig inatt. Somnade inte fören halv fyra kanske. Va helt nojig för det var kallt och mörkt och låg själv i källaren. Så jag såg morfars pappa. Det är sant faktiskt, han stod vid dörren... Tur att jag hade sällskap!
Har precis ätit frukost ocg gjort mig iordning. Idag är det stan-resa med mormor och mamma. Mysigt! Ska strosa runt i affärerna, titta lite. Var sjukt länge sedan jag gjorde stan här nere. Fast finns ju dock inte så många affärer, men ändå... Vi ska även fika trorjag också. Synd abra att vädret inte är så fint, då kunde man suttit nere vid bryggan och så. Men men, det funkar iallafall. Sedan efteråt ska vi också åka och "köpte te" (Johanna vet vad det betyder iallafall, hah).

Ikväll blir det som sagt, bastu bad och nagelfixning. Min morbror kommer hit ikväll också så det blir mer mat, skratt och härligheter. Det är dessutom Storvreta match ikväll, som inte tv-sänd pgs av jävla kvalserie i  hockey. Jag hatar hockey. Den förstör tv-tablåerna vafan. Skit sport!

Nej, nu ska det nog bära av snart. Vi hörs väll senare!


Bääst i världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0