Godmorgon igen då

7
Jo ni små filurer nu sitter jag här igen. Börjar bli riktig blogg-narkoman alltså. Dummt bara att min dator är cp och inte vill lägga upp bilder, annars skulle jag ju gjort det, hur kul är det att ha en blogg utan? Men, nu fick ju några när jag var i västervik så ni får leva på de en stund iallafall...

Inatt drömde jag att jag skulle flytta, till ett skit stort hus i stan, bakom panini fast det var i svava typ bakom Little Italy, ni vet så man kunde se det där "Inomhus-torget". Sedan i huset var Björn Skiffs och började sjunga Bon Jovi låtar, sjukt var det. Haha...

Två ska jag in till stan, låna en bok, lämna tillbaka en tunkia och lite andra ärenden.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0