God morgon, god morgon!

Även fast jag var sjukt trött igår kunde jag inte somna. Sist jag kollade på klockan var hon tre, varför höll mig ingen sällskap? Nåja, det passade ju inte så bra till att jag var tvungen att gå upp 9 idag. Måste skriva dendär jävla uppsatsen om feminism vafan. Helt sjukt. Dessutom är jag arg på stadsbiblioteket. Alltså, jag vet att det är helgdag men annan dag påsk borde vara öppet. Jag menar, tänk Uppsala är en student stad. Och jag har lite smått panik eftersom man ska ha en bok som en källa, ochjag har ingen bok. Ajajaj... Men, jag är hemma imorgon fråpn skolan så får väll låna en imorgon i panik-sista sekund oh fylla på lite. Shit, de kommer bli kaos. Huvudsaken är att det blir en uppsats och att det blir ett G. Sedan skiter jag i. Orkar faktiskt inte bry mig, det är Erik som är för hård.

Det skulle ju varit jävligt najs om jag skulle kunnat njuta av sista dagen ledig. Typ åka in med mamma och pappa och gymma (vilket behövs efter denna helg!!!) Sedan typ åka till stan och träffa vänner. Men nej, fuckin' skolan dödar mitt liv somvanligt. Usch, fuck that.

Kommentarer
Postat av: paula

I feel you! Skolan dödar ens liv!! Jag har också min jävla uppsats att skriva :(

I miiisss youu Inngeer <3

2009-04-13 @ 11:18:58
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0