Fredag

First of all, J & S. Utan er är de inte värt! Love you guys! Vet inte vad jag skulle ta mig till utan er!

So, fredags kväll med Så ska det låta och Berg flyttar in, vin med mamma och talsvårigheter. Nu tittar jag på Kill Bill, som är en mycket sjuk och konstig film. Märkte nyss att jag missat att Alexanders Skarskårds krigsserie började ikväll på 2:an som jag missade. Damn, den som fått så bra kritik, tänkte att de kunde vara värt att se den kanske. Men men, iallafalls ska försöka somna tidigt ikväll eftersom vi ska upp tidigt imorgon. Ska åka härifrån vid 10 till Globen. yesyes, finalen i innebandy för er som missat det. I thehernas match är det; Balrog-Falun. Jag hejar på Falun men tror Balrog vinner. I herrarna är det AIK-Warberg. Jag VÄGRAR AIK. Okej, jag är AIK fan i fotbollen, det är jag. De är bäst. Men NIklas Jihde tål jag bara inte, så nej. Måste tyvärr svika AIK i innebanyn, speciellt för att de slog ut S-vreta också...

Skolan idag var latch, hade rätt sköna lektioner ändå som inte var så jobbigt. Efter skolan så hade jag kafferep med Alexander. Trevligt, satt ute i solen och gaggade en bra stund. Mycket trevligt!

Nej, men som sagt, ska man titta på Kill Bill, eller The Beach med Leonardo man har sett hundrafemtioelva gånger med. Va går det på femman då? Jag måste kolla upp detdär. Men som sagt, ska nog försöka med att sova lite..

PUSS GURKOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0