Ciao Ragazzi!!

Okej, det e 2:a dagen i Milano. Det e helt okej, eller nja..
Min familj e vell rett snell. Bara de att de inte pratar so bra engelska, vilket e rett jobbigt. Dessutom e min 92:a och hon for inte go ut. Medan andra ska ut och festa ikvell so for vi vara hemma och ha trokigt. It sucks. Men va ska man gora?
Ja ni, idag var vi med po deras lektioner. Jag och Nadia blev utfrogade en massa. Toaletterna i skolan e ej latch. Fyfan, inget papper oc man moste typ sto och kissa. Helt skabbigt fan. Men men.... De finns vell nogra sota killar, men inte so mona hitills. Hoppas vi ser mer imorgon ner vi ska ha sightseen i Milano. Idag sog vi slottet och den stora kyrkan, Duomo tror jag den hette. Ockso torget der alla merkes bytiker ligger. So de va skoj.
Vedret e inte roligt, regn regn och reng. Men imogon skulle det nog bli bettre. Vi ska ju till en sjo po fredag so hoppas de e bra veder so man kan sola.

Nej, nu ska jag vara lite social kanske..
Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0