About Donken. Har du kvitto?

Shit, jag är sjukt trött...
Idag gick jag upp halv nio för att plugga matte, med pappa. Vi satt till klockan tolv med ett break för frukost. Fattar väll lagom myket alltså... Nejnej riktningskofficient, pq-formel och allsjönsbråte, usch. Åkte in till stan med Johanna banana vid två, på väg till intervjun. Kom dit och det var sjukt mycket folk där. Johanna gick till dansen och jag fyllde i ett formulär. Johanna kom tillbaka sedan för att också bli intervjuad för dansen var inställd (igen, sjukt irriterande). Men men, det var upplagt så att man fick genomgå 3 rum. 1:a typ berätta om sig själv och snabbfrågor, de gick bra. 2:a rummet var kaos. Stress test, var det. I början sa han 10 siffor man skulle komma ihåg, sedan fick man börja spela ett kulspel, ni vet dedär med en kula i en labyrint så kan de ramla ner i hål? Medanjag gjorde det frågade han massa frågor, som typ Vad är måla baklänges, vilken är 5:e bokstaven i alfabete osv. Skit jobbigt, gick åthelvete. Efter de frågade han efter siffrorna, kom inte ihåg en enda... Haha, sedan kom ´min grova tabbe. Så jävla dum alltså, haha. Han skulle leka kund och jag stå i kassan. Så kommer han, jag beställde en stor pommes men fick en mellan. Jag ba: Har du kvitto? HAHA, helt dum. Så fick inget bra på det heller. Damn, alla vet ju att kunden alltid har rätt? Så jävla dålig, men iallafall.. Är man nervös så är man, ellerhur? 3:e rummet fick jag prata med en astrevlig kille typ frågade om jag hade frågor. Seda vad det mest fysiskt jobbiga jag gjort, jag hittade på en historia om att gå vilse i Frankrike och massa skit. Tydligen gillade han det eftersom han själv gått vilse i Indien. Haha. Om en vecka får jag reda på om det blir en 2:a intervju, men ärligt talat tror jag inte det. De känns inte så alls....

När jag kom hem chillade jag en stund och pluggade vidare med matten... Nej, fyfan jag förstår verkligen inte. Jävla cp..

Igår då, SM-finalen var det. Det var skit roligt! Haha, fast de jag hejade på förlorade. Okej, visst det var kul för AIK att vinna, och dessutom gjorde Jihde sista målet, det var ju hans sista match ever, så sure de var väll helt okej ändå...

Nej, va långt inlägget blev? Jag ska förska sussa snart, är skit trött.. Imorgon äre skola sedan plugga matte, igen. Va gör man inte för nationella? Jag ska banne mig ha ett G.

Kommentarer
Postat av: Nadia,

Shiit vad duktig du är och pluggar matte gumman :) <3

2009-04-20 @ 21:41:54
URL: http://lejlush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0