Tur att man har Rickard...

Fredagskväll och vad gör jag?
Jo, jag sitter just nu och tittar på mitt all-time-favourite-pansionärs-program, postkodmiljonären! Dessutom är jag helt ensam hemma, eller katten är ju hemma såklart men han är inte mycket till sällskap när han ligger i min säng och grisar.
Kvällens planer då, absolut göra ingenting. Jag har tråkigt och hur mycket jag än vill åka in och ha kul med flickorna kan jag inte, orkar inte. Jag får nöja mig med att sitta i soffan med ett tänt ljus och titta på Doobidoo& Monster till Svärmor.

Nehep. nu ska jag sluta vara så negativ, de är ju trots allt kära Rickard Sjöberg på tv. Så ska hämta mig ett glas coca-cola light och tänka att hela världen är rolig & underbar...



Kommentarer
Postat av: Anonym

världen är rolig och underbara, när den vill.. ;)

2008-09-27 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0