Straff- och processrätt

Tog en liten paus i mitt pluggande. Det var nog inte så svårt som jag trodde, mest repetition lite nytt bara. Dock måste jag läsa de 20 sidorna i boken några gånger eftersom Anna brukar ta med frågor som bara är från boken. Fattar inte varför man måste plugga så mycket, det är ju bara ett läxförhör. Aja, lika bra att lära sig detta nu eftersom det är grunden till allt annat samhällsjuridik. En fördel är ju att det är intressant så.. Dessutom är jag lite piggare nu för har skälpt i mig två koppar kaffe (något hypad nu alltså) Hejdå somna tidigt ikväll, vilket i och för sig inte gör så mycket eftersom det är sytycd ikväll.

Haha, kom på att min blogg måste vara tråkig ibland att läsa, skriver helt ointressanta saker ibland, som nu. Men ja tycker det är roligt att skriva iallafall och så är det...

Jag ska väll försöka äta någonting lite senare, rester från igår typ fläskfilé och pasta. Jag hatar rester, har ont i magen och är inte hungrig så jag ska tvinga pappa att jag ska få äta en varma koppen istället. Det låter som en bra plan tycker jag faktiskt.

Nej, nu blir det tillbaka till straff&processrätt, brottsbalken och de andra rättsliga roligheterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0