Skööna fredagar

Något dålig update de senaste dagaarna, jag vet. Men jag har haft full rulle så har inte hunnit och orkat skriva...

I onsdags hade jag först skola då. Efter skolan gick jag, Johanna och Paula till Barista och fikade/pluggade/skvallrade. Mycket mysigt var det iallafall. Vid halv fem tog vi bussen till Tunet och de skulle dansa med Street school, jag kollade på. Halv sju började min dans, house. Det var ett riktigt jobbigt danspass och snacka om att jag kommer få bra kondis en bra bit in på terminen det är sjukt jobbigt.

Igår var det torsdag, skola då med och läxförhör. Jag & Paula gjorde ett misslyckat mission försökte få giltig frånvaro på matten med det gick åthelvete så det blir nog skolk iallafall. Hm, att plugga samjuridik var bättre... Läxförhöret vet jag inte hur det gick egentligen, några frågor var kånglia men det gick säkert bra. Efter skolan åkte jag hem & städade sedan in till stan igen och dags för dans. Denna gång var det Ragga/Dancehall, märktes att det är N3 nu i och med att vi gick fort fram. Det gick sådär, var så oerhört trött. Men jag vet också att jag måste få lite tid på mig för att koreografin ska sjunka in, så förhoppningsvis har den gjort det tills nästa vecka. Dansar till "run the show" och koreografin är rolig. Här kommer jag också få värsta kondis och benmuskler. Shit så vi shakade mina ben dog... Åkte samma buss hem som Johanna, vi fick ryck på bussen och började asgarva.. "Fötterna demonstrerar"

Idag är det alltså fredag, vilket innebär ledig dag för mig. Dock började dagen inte bra, jag vaknade klockan åtta med världens mensvärk och kunde inte somna om. Så ingen sovmorgon för mig heller. Då gick jag upp och gjorde en mysig frukost istället och glott på tv.
Dagens planer för idag är att åka in till stan till tre för jag har nämligen en klipp-tid på Hadba då. Ska bli skönt att klippa sig för det behövs verkligen med min kalufs. Efter klippningen ska jag träffa Johanna, vi ska roa oss på staden, titta på vinterskor tror jag bestämmt en av planerna var. Så ska vi förhoppningsvis hitta på någonting skojigt ikväll..

Nej, nu ska jag värma vete-kudde och tycka synd om mig själv och min mage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0