Sååååå

Halloj!
Kulturnatten var helt okej faktiskt. Dagen var jag på stan och tittade på Street School och massa annat. Dansade även Reggeaton med Gona.
Kvällen åkte in till stan med åtta bussen, det var livat påbussen kan jag lova. Alla skrek, träffade på några gamla godingar så det var roligt. När vi kom in till stan mötte vi upp Niusha och åkte hem till henne. Där blev det lite förfest med dans och lek. Haha, skoj. Kom in till stan vi elva tiden och träffade en massa folk vid tolv åkte jag, Johanna, Niusha och Tänii till Berthåga på fest. Träffade lite kända människor, dansade lite och åkte tillbaka till stan vid halv två. I stan träffade vi på bl.a. Rodi & Dana. Gick till Donken där blev det nattmåltid på cheesburgare och glass. Mums. Niusha såg Cykeltaxi-Kalle och sprang efter honom vi bestämmde träff 03.45. En timme kvar... Så vi fick stå ute och frysa ett tag men till sist kom han och de blev flash-taxi hem för 50 kronor, det var värt det med tanke på mina onda fötter (Högklackat och massa gående passar inte. Mina fötter är fortfarande ömma). Kom hem till Niusha vid halv fem tiden där vi flummade lite och sussade sött..

Kanske laddar upp lite bilder sedan..

Just nu sitter jag och har "historia" skulle jobba i bibblan med jag & Paula satte oss i soffan och chillade istället. Vi behövde det inför våran tema-tid som vi har om tio minuter i två timmar. Vi ska läsa en gamall grekisk komedi eller tragedi, kommer inte ihåg. Gud så roligt va? Nej, jag pallar faktiskt inte sitta till halv fem så hoppas vi får sluta tidigare...

Jocke är störst, bäst och vackrast :D

Nu måste jag gå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0