Måndag & ingen idrott

SOm jag skrev igår hade jag en dålig pms-depp dag då allting var skit. Dessutom måste man få vara lite ironisk & skämta ibland också. Igår ville jag det. Killar klänkar ner på tjejer tjejer gör tvärtom. Så det så, ville bara få det sagt...

Idag vart det så att jag sket i idrotten iallafall. Men jag känner mig faktiskt sjuk, jag har ont i halsen, huvudet och kroppen. Känner mig allmänt nere så tänkte at tjag inte är med så jag håller mig kry tills ihelgen. Vill ju inte missa mina älsklingar uppträdande heller (alla kolla utanför St:per mellan 15.00-19.00) Det är DC street school som ska dansa Hype. Jag rekomenderar det, jag är deras maneger.

Så, nu ska jag och Paula kollapå Katee & Joushuas Bollywood dans!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0