history

Sitter just nu på Historian, är precis klar så har lite rast i fem minuter så tänkte blogga lite då. Vi gjorde en uppgift som heter "Att kritiskt granska en bild" där vi får se en bild och ska skriva en historia om en man som är på bilden samtidigt som vi ska vara kritisk till källan. Man fattar inget men skit samma..

Jag är så jävla trött idag. Efter den här lektionen så har vi tematid, vi har fem minuter på oss att hinna till Aulan så ska vi sitta där i två timmar och lyssna på Amnesty som ska prata om mänskliga rättigheter. Jag orkar inte! Jag vill bara hem och dricka kaffe... Fast måste plugga också när jag kommer hem. Hade tydligen läxförhör i Samhällsjuridik på torsdag, får se hur det går. Ska typ läsa 20 sidor, jag orkar inte. Nej, kanske tar mig en tupplur på Tema-tiden då.

Nej, nu började jag igen. Nu är det genomgång.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0