Fredag

Det var nog inte så smart att dansa igår iallafall... Igår kväll när jag skulle sova vart jag alldeles yr och hela kroppen va skakig & konstig. Hmm.. Plus att idag när jag vaknade mår jag ännnu sämre, men vafan. Jag ska blir frisk, pappa har köpt hem halstabletter och jag har panodil och nässpray. Sedan ska jag dricka en massa honungsmjölk idag så halsen ska må bättre. Va ska man mer äta för att bli frisk?

På tal om äta så ringde jag till Svartbäcken idag, nu har jag äntligtn fått tid och jag hoppas innerligt att jag ska få testa mig för mat-allergier då.. Den 8:e oktober ska jag dit och om jag inte får göra tester så blir jag galen. Nu vill jag veta vad mina magproblem beror på, för det är inte kul att ha spänd mage och ont i magen varje dag.

Nu ska jag göra mig honungsmjölk och läsa Hänt Extra som pappa köpte till mig. Senare idag ska jag nog in till skolan och träffa alla dans-människor. Får nog ta de lite lungt idag med dansen. Eller så blir det ändrade planer vi får se. Ska iallafall sova hos Johanna ikväll.

Tänker på dig snuttan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0