Ensam i tomma korridorer...

Godmorgon mina kära vänner. Sitter vid mitt skåp just nu är känner mig väldigt ensam. Orsaken till detta är att jag inte gick på idrotten, nej jag orkade faktiskt inte min ända orsak att gå hade forsovit sig. Det är faktiskt jättekallt ute, jag har ingen tjocktröja, vädret är inte bara kallt utan äckligt också. Sedan var det ingen som ville "inte-gå-på-idrotten" med mig. Min ändå chans där var sjuk så världen vill inte vara snäll mot mig idag. Men om ca en halvtimme får jag lite sällskap iallafall, kanske ska ta en paus snart och gå ut. Nu när jag suttit här har jag iallafall hunnit med att göra klart min historia-sak om minnen. Var svårt men det gick bra...

Annars ser dagen helt okej ut, har engelska om typ en timme kanske där är min grupp klara med ett arbete så vi kan chilla medan alla andra sak sitta och hålla på med det. Efter det har jag lunch, ska äta med Safi, Johanna & Atti idag eftersom det är språk. Så efter lunchen är det italienska, det är lite lika roligt längre för den nya läraren dödar oss med saker att göra. Riktigt pain. Men tur att ibland Atti & Johanna livar upp stämmingen med deras vackra miner de kan göra. Så efter italienskan är det historia kvar och nu tycker jag faktiskt att historia är roligt, allt beror nästan på läraren tror jag. Så heja Erik!

Neej, ja skriver nog lite mer senare. Eller får se om jag hinner. Jag har min första riktigt danslektion idag, disco N2. Ska bli riktigt roligt att komma igång med det igen...

Tjingaling.

( haha observera att min rubrik var lite ironisk, den låter lite såhär jag är demerimerad. Men de va inte så. Haha rolig humor jag har när jag är trött. Nu skriver jag ju bara helt osammanhängande. Haha jag har kul iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0