En bättre framtids idé

Söndagskväll, det är Hitch på tv'n men har sett den ett par gånger så tog en paus i tv-tittandet för att se vad som händer i världen.. De händer inte mycket kan jag väll tala om..

Jag & Johanna har iallafall en framtidsplan (Inte den att bli alhoholiserade sönder-rökna tanter) nej, vi ska uppfinna ett vaccin alla killar får när de föds så när de växer upp de blir normala. Okej, nu drar jag alla över en linje, men idag får jag göra det. Inget illa menat mot alla, men idag känns det så. Så iallafall skulle vi bli stormrika på det, visst? Och vi tjejer skulle få de så mycket lättare med normala pojkar. Så, bra idé..
Hmm, kanske inte skulle skrivit ut den i bloggen. Någon kanske snor idén?...

Imorgon är det skola, skulle ha hittat en artikel jag ska vara källkritisk mot och sådär men har inte hittat någon. Planerar att ta en från internet imorgon, hoppas bara internet funkar i skolan. Har också idrott imorgon men vet inte om jag pallar gå på den. Jag kanske får ett "astmaanfall" imorgon, man vet adrig...

Nu ska jag planera morgondagens klädsel.
Puss!

Kommentarer
Postat av: A

ska man ta åt sig?

2008-09-07 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0