ATJOOO...

Sjukliga hälningar från mig...

Idag är det torsdag och mår verkligen inte bra. Är förkyld så det står härliga till, mådde så igår med även fast jag gjorde det dansade jag, kanske inte var det smartaste.... Men idag då så var jag bara med 1:a lektionen sedan pallade jag inte mera så jag åkte hem. Ska snart åka in till stan igen för en fika med min käre vän och sedan dansa...
Min pappa kom hem nyss och undrade vad jag gjorde hemma så tidigt, så kvick som jag är och ful i munnen sa jag att vi hade ingen matte & samjuridiken fick vi beting på. Oups, det är fult att ljuga.. Men annars skulle jag aldrig fått åka in till stan igen... Dock sade min kära far "Du får inte dansa när du mår sådär".. "Nejdå pappa, jag ska bara se koreografin så jag inte missar" Main... Jag ska kriga så det står härliga till, jag skiter i om jag blir jättesjuk... Eller kanske inte. Det är ju trots allt kulturnatten på lördag men det är tur att panodil, nässpray & vick finns till hands.

Imorgon är jag som tur är ledig också, så jag ska ta det lite lugnt, eller... Klockan tio ska jag köra till F16 för pappa ska prata med någon gubbe där så då ska jag passa på att köra. Efter han pratat med gubben så kör jag hem igen. Väl hem kommen ska jag städa mitt rum & vardagsrummet. Sedan ska jag ta det lugn resten av dagen. Eller ska åka in till stan och kolla på streetarna när de dansar. Sedan ska jag & Johanna hem till Johanna och mysa, ska sussa där. Jag ska dessutom rota igenom hennes garderob för har klädsbrist.

Nu ska jag dricka kaffe med pappa och sedan kila...

Ingen puss idag, vill inte smitta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0