Von Essen och stora bomber.

Haha, debatten var riktigt intressant. Det var partiledarna för kommunalrådet, alltså "regeringen" i Uppsala som var där. Det blev riktigt hetsiga och intressanta disskutioner. Den som utses till dagens idiot är Kd's Gustav Von Essen. Varför detta är för att han var en otroligt dryg människa, han svarade inte på en endaste sak som frågades. Äktenskap för honomsexuella kom bl.a. upp och en av hans främsta anledningar till varför Kd är emot äktenskap mellan lika kön är att det är jobbigt för barnet (?). Så när vi frågade om det finns statistiskt bevisat bytte han samtals ämne och undvek frågan... Det var inte bara om äktenskap för homosexuella han hade helt dumma och konstiga åsikter (enligt mig) utan en massa andra saker som jag inte tänker ta upp, risken finns för att det bli tråkig läsning. Men mycket intressant var det...







Efter skolan gick jag & Johanna på stan ett tag, letade efter en svart klänning tills på lördag men det fanns verkligen ingenting. Efter en stund gick jag och träffade Pappa & Markus. Vi åt kebab och sedan hjälpte de mig vidare med letandet efter "den lilla svarta". Det fanns en snygg på Gina som de inte hade strl på i stan, men som tur var hade de strl kvar i Gränby så vi åkte dit. När jag kom till Gina där povade jag första strl, fick inte alls igen kedjan över övre delen av kroppen. Andra klänningen, precis kunde jag dra igen dragkedjan med då såg det ut som om jag hade 4 tuttar. Så i en ännu strörre strl fick jag äntligen ett reslutat som var bra och jag köpte (pappa) klänningen.
De jag ville få fram med att berätta detta är att det är sjukt hur små strl är. Asså, får inte kvinor ha bröst längre? Eller vadå? Nej, usch jag blir fett irriterad. De blir alltid så när man ska köpa kläder, de funkar inte över där uppe. Nej, fyskam klädindustrin. Mer kläder som sitter bra på oss med lite större...


Visst Inger?

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAN ÄR HELT STÖRD I HUVET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-23 @ 14:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0