Usch

Hemma idag igen, får inte ens gå till skolan p.g.a. mitt låga blodtryck & mina svimmattacker. Det märks så tydligt på min kropp när jag har gjort för mycket och haft för mycket.
Igår kom någonting skit läskigt som jag aldrig har känt förr. Det känns som om någon sitter på mitt bröst, alltså det är som ett jättestort tryck mot bröstet vilket är väldigt läskigt. Desutom det har inte slutat än så just nu så sitter det någon tung osynglig människa på mitt bröst, väldigt obehagligt faktiskt.

Nej, nu rotar pappa i kylskåpet där nere, kan han förstå att vi måste handla? Jag ska prata lite med honom.

Herrå..

Kommentarer
Postat av: Dad

Ibland måste jag rota i kylen!!!

2009-01-08 @ 15:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0