Torsdagen..

Glad Hallowen, eller vad man nu säger. Jag sitter just nu och fördriver tiden, om en halvtimme börjar någonting som heter "Scream awards" och de är precis som det låter, en gala där man utser det bästa i skräck, thriller etc. Passar väll bra i denna tid. Jag är faktiskt lite besviken över att det inte går så många skräck-filmer. De borde det sända, riktigt gamla godingar. Inga nya moderna som är dåliga. Iallafall, ska sluta klaga kanske.

Igår var det kul och senare lite jobbigt...
Jag och mamma åkte ju hem till den trevliga Eva som hade smink-konsultation med oss. Jag provade två olika färgkombinationer på ögonskuggor och massa annat. Det jag fick med mig hem var det "lilla paketet". Den innehåller 3 ögonskuggor, rouge, mascara, eyeliner, ögonbrynspenna, 2 läppglans. Japp, mycket trevligt med nyinköpt smink.

När vi var klara hämtade vi upp Johanna, jag och Johanna fixade oss och gjorde oss snygga här hemma. Johanna hade på dagen köpt diadem med silverhorn och löständer så vi skulle bli riktigt heta.
Vi kom till festen vid ca 8-tiden. Då var typ alla utklädda, kul att träffa alla. Jättetrevligt. Sedan kom mer och mer folk och det urartade sig lite. Jobbigt blev det med efter en stund, kunde inte koncentrera mig på att ha riktigt lika roligt. Blev för jobbigt bara...
Tolv var festen slut och jag, Johanna, Camille, Sasha, Vanessa och en till tjej drog vidare till Grekiska Föreningen på en fest där i väntan på bussen som jag trodde gick 02.20. Tjugo i två skulle de andra gå så vi tänkte gå till stationen och värma oss, stängt. McDonalds var nästa destination, stängt. Gick till Max, satt där 5 min och gick sedan till bussen, som inte kom. Jag hade kollat fel i tidtabellen och den gick inte, alltså fick jag ringa hem till pappa och han fick hämta oss. Han sa idag att vi såg ut som två frusna & blöta kattungar, tänk er vad synd det var om oss..

Nej, nu har ni fått reda på lite...
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0