Såhär kul har vi i skolan om dagarna...

Som ni ser på dessa oerhört vackra bilder är vi väldigt seriösa på våra lektioner... Denna seriösa sida uppkommer som oftast på psykologin & mattematiken...

Dess bilder är från dagens psykologilektion, visst är det kul? Jag tror jag, Paula & Johanna satt i en kvart och skrattade så vi grät och de andra i klassrummet tyckte nog vi var pain. Men de skiter vi i, för kul var det. Dessutom en utomordentlig lektions-syssla. Juap..

1: a bilden här visar Paula till vänster & mig till höger. Tillochmed glasögonen kom på här.
2: a bilden är upphovs mannen, Jocke (Ni vet min allra högsta förebild som jag älskar mest av allt).
3: e bilden ser ni Miss Paaula som är very sexy.
4: e bilden kommer nytillskottet i Sp2c, Johanna, hällleri chötnöö.








   Här ser ni en skapelse av Paula, dock inte från idag. Men den visar våran älskade psykologi lärare Göran. Jepp, Göran som immiterar Grease-Danny. De ser man tydligt på skinn-jackan. Dock för att se en aning smartare ut tog vi med glasögonen. Snygg va??



  Här har vi exempel från en lärorik matte-lektion. När inte Ingmar ser dansar katterna.. Eller någonting sådant.. Nej, men de är järngänget, Inger, Eddam, Aluap & Demonen. Till höger ser ni demonen. Ingen är osynlig men är världens bästa... Vi fick ett tillskott, Dante också men han dog ut med lärarkandidaten.

Kul, de är nog inte många som fattar detta.. Men tänkte ge med mig lite av våra absolut roliga skol-dar...

Kommentarer
Postat av: paula

HAHAHAHAHAHA TYP VÄRLDENS ROLIGASTE INLÄGG!! xD IINNGEERRR :P haha DANTE DOG UT MED LÄRARKANDIDATEN YESYESYES !! HAHAHAH men inget slår bilderna ! Du och jag inger <3 ;D hahahahahah

(vi har så jävla dålig humor xD)

2008-10-22 @ 16:23:31
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: diana

ser så jävla läskigt ut me bebisbilderna, hahaha ..

2008-11-01 @ 15:22:31
URL: http://bunny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0