plugga var det, ja?

Helt trött, borde plugga vidare på Sveriges påföljder och påföljdspraxis, men nej mina ögon är sega och jag är alldeles för trött. Jag somnade fem i morse, förstår inte varför. Vaknade halv tio, jag borde ha sovit längre, ellerhur? Så nu förstår ni varför jag är så trött som jag är. Undra hur de ska gå ikväll. Har haft värsta sömnproblemen hela veckan och om de blir lika inatt så kommer jag inte vara rolig i skolan imorgon. Tur att det är fyrisdage och tur att vi börjar en timma senare. Hoppas jag får sova...

Nej, jag kanske borde läsa i läroboken en gång till då? Klockan sex är det plugg förbud, då börjar One Tree Hill efter det är det Gossip Girl. Ikväll är det också en bra film, I hennes skor. Blir nog min söndags underhållning...

Just de, jag fick ju tillbaka mina svar från blodproverna jag tog. Vet ni vad de visade? Ingenting!!! Jävla skit, tog alla dedär rören helt i onödan. De var prov på laktos, gluten, B12, blodkroppar, blodstatus, blodvärde och hela tjotahejtin. Det som visade var eftersänkan (Nej, jag vet inte heller vad det är för någonting) var en aning förhöjd. Så, nu är en remiss skickad till mag-avdelningen på sjukhuset och jag ska fortsätta min utredning där...

Nej, plugga var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0