Lördag förmiddag.

Lördag idag, vaknade halv tio av Simpson som stog var på tv, jag har börjat sova med tv'n på. Kan inte somna annars, konstig? Iallafall gick jag upp sakterligen, gick ner och gjorde mummsig helgfrukost och löste melodikrysset med mor & far somvanligt.
Efter det fram till nu har jag gjort instuderingsfrågor till samhällsjuridik provet jag har på tisdag. Det är väldans mycket svåra ord, men det är intressant så de borde gå lättare att plugga...

Jag sitter fortfarande i pyamas och tofflor och en stor slarvig knut på huvudet. Jag borde gå upp och göra mig iordning eftersom vi snart ska åka ner till idrottshallen, ska kolla på min lilebror som ska spela innebandymatch mot Storvreta, hoppas det går bra. Markus är duktig, sista matchen fick han coachpoäng, han är bra han.
Hah, jag undrar hur det kommer gå med mitt blodtryck och yrsel och allt. Vi får se om jag drar till mig all uppmärksamhet med ett svimanfall..

Nej, nu började det bli stressigt, dags för en liten fresh up...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0