En sammanfattning hitills.

Okej, det är lov så jag har lov (haha) att inte behöva skriva i bloggen. Har haft annat för mig så har faktiskt inte orkat uppdatera den. Men veckan i korthet... Måndag var jag & Johanna hemma hos Safi, vi gick över till hennes kusin, lagade & åt tacos. Sedan åkte jag & Johanna hem. Sov där. Tisdagen pluggade vi och på kvällen åkte vi in på bio, filmen vi såg heter "Vicky, Christina, Barcelona" (Inte brasil). Den var helt okej faktiskt. Hela denna dagen spenderades hos Safi, trevligt som alltid. Jag & Johanna ska bygga en koja på deras alkong och flytta in. Älskar att vara hos Safi, så äre!

Imorgon är en händelserik dag, upp skapligt och städa huset. Vid två kommer mamma hem då ska kaffe stå på bordet, efter fikat ska vi iväg till skuttunge till Josefsson och gå på Mary-Kay visning. Kolla & testa nytt smink de har fått in, mycket trevligt. Ska inhandla mig några nya ögonskuggor hade jag tänkt mig. Efter smink-saken hämtar vi upp min kära Johanna och åker hit. Hemma här ska vi fixa oss, klä ut oss till tvillingar och fara vidare på halloween party. Skojsigt!

På fredag ska min familj hem till Safi, de ska bjuda oss på arabisk mat (YUMMIE). Haha, kommer rulla bort därifrån sedan, men gott är det. Nej, nu ska jag lägga upp lite bilder från en viss persons 18-års dag som jag utlovat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0