Dumma tv-folk

Jahap, då sitter jag här. Hade tänkt att kolla på en rolig komedi-grej min lille-bror snackade om. Men hittar den inte på datorn så då blev jag arg, så nu är jag på dåligt humör. Det finns ju ingenting att kolla på tv'n. Borde inte tv-människorna tänka på sådana som är hemma om dagarna? De borde ha lite roligare saker att kolla på än tv-shop & dåliga komedi eller drama serier. Ja menar, hur kul är "hem till gården" eller "Jay Leno"? Inte roligt... Nej, jag antar att jag får vänta till 11.30 på min serie "Rachel Ray" och efter det "Våra bästa år" (okej, de är också ett sådant tråkigt program enligt vissa, men tradition för mig & mamma). 

Dock har jag en del saker att göra. Måste göra klart min engelska uppsats om Sverige som skulle vara inlämnad igår, har jag börjat? Nej. Sedan också blir det plugga på italienskan som jag absolut inte har någon motivation till p.g.a. min jävla gris-lärare som pratar italienska fast finska. Quanti hanni hai... Usch!

Aah, äntligen svarade min lille-bror, den roliga saken var tydligen på datorn där nere. Alltså har jag dragit fram massa sladdar och skit hel i onödan. Usch vad man blir trött på saker & ting ibland.

Nej, nu får vi hoppas att negativiteten inom mig försvinner...


Ta mig tillbaka dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0