Ont i halsen

Lördag idag och jag är sjukt trött.

Igår åkte jag och Johanna hem till Safi vid fem-tiden. Vi gick direkt till Rojda och hade det mysigt där en stund. Efter en timme kanske gick vi till Burger Inn och åt då kom också Jossra och Rafif. När vi ätit gick alla hem till Rafif och där hade vi jätte trevligt. Kul, kul. Vid tio gick jag och Safi hem, vi gjorde inte mycket satt uppe och pratade det var jättetrevligt.

Idag hämtade mamma & pappa mig hos Safi, kom hem och lösta melodikrysset. Sedan städade jag i skafferiet, det blev jättefint och rent.

Kvällen bjuder nog bara på lugn & ro. Ett glas vin sedan är jag i säng tror jag. Jag känner också att jag håller på att bli sjuk, min hals gör ont och min röst är knappt där. Det låter som om jag är en femtonårig kille i målbrottet med en lite ljusare röst. Hoppas att det blir bättre tills imorgon.

Nej, nu ska jag dansa vidare i köket och städa ur lite skåp.
Pusss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0