Onsdag

Halloj, halloj.
Som sagt hinner jag inte uppdatera bloggen så mycket för skolan och dansen tar upp mesta av tiden just nu. Men nu har jag inte prov fören nästa fredag så kanske kan uppdatera lite mer nästa vecka, vi får se. Dessutom skulle pappa fixa anti-virus till bärbara så det underlättar lite också.

Nyss hade jag mitt psykologiprov och det gick faktiskt rätt bra må jag säga. Nu sitter jag och Johanna i bibblan och drar ut på tiden, snart ska vi på lucia träning så vi slipper engelskan. Det kommer bli ljuvt för publiken sedan att lyssna på min ljuva röst. Haha, nejnej men det ska nog gå för sig hoppas jag.
Vi gick också och letade efter 93:erna som ska vara på besök idag, men vi hittade inga så det vart tråkigt.
Sedan idag ska vi spela in en film på italienskan som vi ska skicka till italienarna i italien, woho va skoj de ska bli.

Efter skolan ska jag träffa Andreas och fika, det ska bli skoj eftersom jag inte träffat honom på år och dagar. Efter det hem och självdö i sängen.

Nu ska jag bege mig till aulan och sjunga upp med min onda hals...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0