Ojojoj,.

Okej, någon letar desperat efter någonting kul att läsa i min blogg märker jag, någon som har tråkigt?

Just nu sitter jag och tittar på Sanningens Ögonblick, jag fattar egentligen inte varför för att jag tycker att det är ett skit program. Jag tror att allting bara är en bluff och att det är förbestämmt. Jag menar, de kan ju inte bara komma de där frågorna helt random? Nejnej, helt värdelöst är det faktiskt. Asså, om man är med i programmet man skämmer ju ut sig själv och man vet ju om det innan att det kommer bli så. Nej, de måste bara vara media-kåta människor som vi ha sin stund i rampljuset som vill vara med.

Hur som helst så måste jag börja ordna inför morgondagen, fixa kläder och så vidare. Sedan ska jag försöka somna i skaplig tid så morgondagen orkas med. Somvanligt känner jag mig oerhört taggad inför skoldagen imorgon vill egentligen bara stanna hemma. Men det går ju tyvärr inte. Dans imorgon också, hoppas det går bra.

Nej, tror jag ska avlägsna mig nu, sussa sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0