Måndag.

God eftermiddag...
Jag tycker att jag var duktig idag, jag gick till skolan trots allt. Trots att jag bara sovit 3½ timme och var på världens sämsta humör. Det var en prestation, man ska se det bra inte det dåliga säger mamma och då tänker jag, jag klarade av att gå till skolan och det var en prestation. Nu kommer bara nästa hinder att åka till dansen... Dansen är rolig och jag älskar den, men jag har inte varit där på fem veckor så det kommer gå käpprätt för mig, dessutom har jag ingen att skämta med om hur dålig jag är. Vi får se, ska försöka vara med så mycket jag kan iallafall, så får vi se sedan när jag kommer hem hur det gick.

Just det, jag har faktiskt börjat planera min 18-års fest nu också. Det är faktiskt inte så långt kvar lite mindre än tre månader. Så det gäller att vara ute i tid med planering och sådär så det inte ska bli så stressigt sedan. Festen kommer iallafall äga rum på mässen i F16. Och det är lika med att bara folk som är bjudna kommer in, så sorry you guys som vill crasha min party det går inte. Eftersom F16 är inhängnat område måste man komma förbi vakten och det gör man bara om man står med på min lista. Muahaha... Nej, skönt för då behöver man inte oroa sig för att den ska spåra heller. Sedan mässen är som ett stort hus typ, en festlokal med en stor matsalsyta som kan göras om till dansgolv plus en foajé med bar. Jag ska övertala pappa att ha baren öppen så att de som vill kan köpa dricka där. Aja, nog om det..

Nu ska jag försöka peppa mig inför dansen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0