Måndag

Måndagen lider mot sitt slut och jag har fruktansvärt ont i nacke och rygg, ska ta en ritkigt skön varm dusch, släppa ner alxlarna och sluta spänna mig så kanske det blir bättre.

Det märktes av både i skoan och nu att jag inte varit där på en vecka. Blev trött väldigt fort, tur att vi inte hade jobbiga lektioner. Eller matten är pain somvanligt men jobbade faktiskt på, känner att det är viktigt att jag koncentrerar mig mer när jag tycker det är så svårt. Idag började också vår Naturkunskap B, vår lärare verkar vara mysig som en mullvad. Nej, men han verkar vara bra så hoppas det för det behövs en bra lärare i det ämnet för att man ska orka engagera sig.

Efter skolan åkte jag & Johanna ner på stan för att leta efter danskläder. Vi vandrade fram och tillbaka när vi tillslut kom in på Carlings och en tjej och en kille som jobbade där var jättetrevliga och hjälpte oss. Vi hittade 2 kamouflage t-shirts som vi gillade direkt. Johanna var dock tvungen att jämta pengar hos sin pappa först. Så vi började gå mot kvarnen. När vi kommer upp mot vaksalatorg märker vi att allt är typ avspärrat. Hela kvarnen, typ alla gå- och cykelvägar runt omkring. Det var tusen poliser och massa polisbilar även brandbilar och ambulanser. Mycket konstigt. Men när vi kom till Johannas pappa efter en omväg förklarade han att kvarnen blivit bombhotat och så var det. Konstigt...

Efter allt stoj dansade vi och nu är jag hemma. Kollade faktiskt upp det där med bombhotet med och det var sant. Ofta man ringer och säger "Det finns en bomb i kvarnen som smäller om en halvtimme" ? Nej...

Ja, dusch var det va? Sedan CSI, de var en riktigt cliff-hanger förra veckan så det blir spännande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0