Kul att jag förgyller era liv :)

Okej, nu hade jag skrivit några saker som jag sedan ångrade så tog bort allting. Ni är inte värda det, alls. Så jag skiter i vad människor tycker om mig, ni kan gå och skratta och prata för er själva om mig. Det är roligt att jag kan förgylla era liv och kul för er att ni har sådana intressanta saker att prata om. Jupp, så äre!

Jag är faktiskt glad nu, jag fick jättebra betyg på samhällsjuridiken och då märks det att hårt arbete lönar sig. Avesiv förstärknig, ellerhur Johanna?

Sitter och väntar på mamma, hon ska komma och hämta mig så slipper jag åka bussen hem så får hon lite sällskap på köpet också. Hemma ska jag dricka en stor mugg kaffe så jag piggnar till och efter det blir det städning. Sedare ikväll är det dans, ragga. Ska bli kul att dansa och så och jag tvingar dig Johanna, inget mer skolk från dansen denna vecka.

Nej, nu ringde modret så ska gå ner ut i mörka & kalla vädret och åka hemmåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0