House & dagens roliga

Jag gick på min dans, bra va? Vet ni vad jag har lärt mig av detta? Jag ska aldrig mer skolka så mycket från dansen igen! Jag har nog aldrig känt mig så borta i dansen som idag. De hade gjort en helt ny koreografi på 3 minuter med en massa nya svåra steg som jag inte varit med och gått igenom. Ujujuj, hur ska detta gå sedan? Dessutom sträckte jag mitt lår, ack-ack..

Nej, jag har ju också lovat Johanna att skriva om dagens roliga händelse, som gjorde dagen lite bättre iallafall. Det var ju så att det finns en dam som inte kan hålla sin käft stäng och när när hon har den öppen kommer det bara ut en massa bullshit. Denna dam har sagt både det ena och det andra om mig, och det är jag säker på. Dessutom ljugit om mycket mera. Så idag taggade Johanna och Safi till jag var lite mer otaggad med det kom efter ett tag. Iallafall så ville vi konfrontera henne så det gjorde vi. Måste säga att det var mycket roande att se lilla Safi sådär arg. Dessutom står hon och ljuger oss rakt upp i ansiktet när hennes bästa vän själv säger att det är hon som spridit ut ryktet. Så stackars lilla flicka, ett ord eller rykte om mig eller Johanna till så är du död. Det vet du, det har Safi gjort klart.

Japp, lite svårt att förstå.. Men bitchfight med skrik. Fyrisskolan är hor-hus ibland och det är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0