Helgen

Har ni saknat mig under helgen? Det verkar så iallafall...
Jag har haft annat för mig, fredags tog jag det i och för sig bara lugnt. Suktade efter mig kära Kevin och senare tog jag en promenad med Alexander. Mycket trevligt.

Lördagen gick jag upp väldans tidigt, vid 07.15 vet ni varför? Jo, jag skulle upp med pappa och storhandla. Att storhandla är typ det roligaste som finns. Fatta vad min man kommer älska mig för det? Jag kommer vilja storhandla hela tiden. En till anledning var också för att jag ville köpa hårfärg och det gjorde jag. Hårfärgen blev bra typ blond/brun - ish? Jag vet inte hur man ska örklara den så ni för se själva någongång.
På eftermiddagen drog jag & Johanna till Safi vid sex så gick vi på föreställning i gottsunda teatern, de var jättetrevligt. Den slutade nio så vi gick hem och gjorde kebaba, tittade på pb & gg. Somnade vid typ 4 tiden.

Jag är trött idag.

Nu ska jag titta på One tree hill och irritera mig på en fluga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0