Ema

Fyfan va dåligt Kanye West sjunger live och vilken jävla klänning Estelle har? Måste nog vara ett av de dåligaste live-framtädanden jag har sett. Jag tittar på ema för er som inte förstod det har missat en timme, men det kommer nog repriser såsmåning om. HInner se en timme iallafall. Men som sagt, Kanye sjöng inte alls bra live, och måste se om jag hittar bild på Estelle sedan, usch vad hemskt det var.
Katie Perry har dessutom en gul paljett klänning med Obama på i svart-vit. Nejnej, det var inte så snyggt heller...

Kom nyss hem från dansen, fyfan va jobbigt det var. Mer än tre minuters koreografi och då är inte intron satta och inte heller slutet. Man blir helt slut i benen och rumpan. Men roligt är det, bestämmde temat också. Våran adress kommer bli www.getlow.se och dessutom kommer vi ha militär-tema. Vi kommer att bli fierce kan jag lova. Yes, så jag rekomenderar att ni beställer biljetter. 

Nej, nu ska jag fortsätta min kväll framför ema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0