Äntligen !!!

Som ni märker har det inte varit mycket liv i boggen denna vecka. Det har berott på olika saker. Dels för jag redan i Söndags bestämmde att jagg behövde en blogg-paus. Kännde att det blivit lite för blottat här de senaste veckorna och kännde att jag var tvungen att ta avstånd en stund.
Sedan också en annan anledning var att ända från måndags eftermiddagen till torsdagen harjag haft någonting liknande migrän. Har haft kolosalt (okej, hur ofta använder man det ordet?) ont i huvudet. Det onda huvudet har lett till en del andra saker jag inte vill skriva ut i bloggen. Men p.g.a. huvudvärken har jag alltså inte tålt ljus & ljud väldigt bra och därför undvikit datorer, tv-apparater och sådant. Sammanlagtsvis (finns det ngt ord som heter så?) har jag haft det väldigt tråkigt också.

Lite små-ångest inför morgondagen. Har ju inte gått i skolan på ca 1 vecka och det är alltid svårt att komma iväg 1:a dagen tillbaka. Jobbigt på morgonen men det brukar ofta lösa sig när man väl kommer in. Nya schemat börjar också imorgon. Jag vill inte påstå att det är lika charmerande som det förra var. Naturkunskapen börjar bl.a. imorgon och det ser jag inte fram emot ett dugg. Varför ska vi gå naturkunskap B? Het onödigt om man går en sam-linje ellerhur? Dessuom kommer det bli skitjobbigt att gå 5 dagar i veckan nu, man är ju van med en 4-dagarsvecka. Så usch, kommer kännas tror jag. Men man får se det positivt, bara fem veckor kvar innan jul-lovet. Mycket skön faktiskt.. Har ni börjat planera jul-klappar än? Borde man kanske göra, iallafall planera med ekonomin så pengarna räcker til fina presenter. I år vil jag köpa någonting fint till både mamma & pappa med tanke på deras oerjörda stöd de senaste månaderna, speciellt pappa.

Med det vet ni lite varför jag inte skrivit hoppas att uppdateringens ka bli bättre denna vecka. Kan dock bli lite svårt för den bärbara har jag yckats infektera med virus och det är ju den jag använder mest, så vi får se hur det går.

Ha en trevlig forsatt söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0