Allahelgona

Lördag idag. Har lite små-ångest i och med att jag har gjort absolut ingenting idag. Jag ska heller inte göra någonting alls idag. Dagen har spenderats med lille-bror framför Mtv, kollat på förra årets ema's samtidigt som jag pillat lite med naglarna.
Vid fyra tiden kom mamma och pappa hem. Jag övertalade mamma att ha kvar sina übersnygga stövlar hon köpt, vi drack kaffe, bailys och löste melodikrysset på internet. Mysigt...

Om en stund är det middag, traditionellt blir det potatismos-spöken och kött. Vi har haft det sedan jag & Markus var jättesmå. Dessutom ska vi dricka Elvis vin, jo de står Elvis vin, Elvis är iallafall på flaskan, hoppas det är gott.. Sedan ska vi koppla datorn till tv'n och ha skräck-film-kväll. Det går ju inga skräckisar alls på tv'n ikväll så pappa har tagit ner ett par stycken som vi ska se. Kanske det blir Saw.5 om det finns i bra kvalite. Vi får se. Nu ska jag gå & torka håret och sedan ska jag gå ner och hjäälpa till med maten.



btw, jag ska tända ett ljus för min älskade farfar också, älskad & saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0